المپیاد علمی دانش آموزی

همه چیز درباره المپیاد دانش آموزی Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه المپیاد علمی دانش آموزی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اگر قصد ثبت نام در المپیاد دانش آموزی را دارید این مقاله آموزشی را به صورت کامل مطالعه نمایید. شورای عالی آموزش و پرورش به منظور فراهم آوردن تسهیلات و امکانات لازم برای شناسایی، جذب و تشویق دانش آموزان با استعداد و علاقه مند، اقدام به برگزاری المپاد های دانش آموزی می نمایند. دانش آموزان در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند فرآیند ثبت نام خود را به صورت غیر حضوری از طریق سامانه my medu.ir انجام دهند.  تا انتهای این مقاله با همراه باشید.

المپیاد دانش آموزی

المپیاد دانش آموزی چیست ؟

در پاسخ به این سوال که المپیاد دانش آموزی چیست؟ باید گفت که المپیاد علمی دانش آموزی بزرگترین رقابت علمی جهانی در میان دانش آموزان می باشد که دانش آموزان کشور های مختلف در آن شرکت می کنند. المپیاد در 5 مراحله برگزار می شود که عبارت است از :

  1. مرحله اول آزمون
  2. مرحله دوم آزمون
  3. دوره آموزشی تابستان
  4. دوره آموزشی پاییز و زمستان
  5. اعزام به مسابقات جهانی

hamgam.medu.ir | ورود به سایت همگام | سایت سامانه همگام مدارس

زمان ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

زمان ثبت‌نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ اعلام شده است. ثبت نام آزمون المپياد‌های علمی کشور از روز چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ آغاز و تا پایان روز جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت. نام نویسی المپیاد دانش آموزی در سایت my.medu.ir انجام می‌شود.
زمان آزمون‌های المپیادها از ۱ بهمن ۱۴۰۲ تا ۷ بهمن ۱۴۰۲ خواهدبود. ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و دانش آموزان داخل و خارج از کشور می توانند در زمان بیان شده به سامانه ثبت نام المپیاد دانش آموزی my.medu.ir مراجعه نمایند.

***مسئولیت هرگونه مغایرت در ثبت اطلاعات و بارگذاری عکس، بر عهده داوطلب است.

مرحله / دوره شروع / ثبت نام  شرکت کنندگان نوع آزمون شروع آزمون / دوره اعلام نتایج اعلام نتایج درخواست رسیدگی مجدد
مرحله اول آذر ماه 1402 دانش آموزان واجد شرایط چند گزینه ای – کوتاه پاسخ بهمن 1402 اسفند 1402 اسفند 1402
مرحله دوم * پذیرفته شدگان نهایی مرحله اول چندگزینه ای-علمی-تشریحی- پاسخ کوتاه  اردیبهشت 1403 تیر 1403 تیر 1403
مرحله سوم تیر 1403 پذیرفته شدگان نهایی مرحله دوم چندگزینه ای-علمی- تشریحی- پاسخ کوتاه تیر الی شهریور 1403 اواخر شهریور 1403 اواخر شهریور 1403

جدول زمان بندی آزمون المپیاد دانش آموزی

ثبت نام المپیاد دانش آموزی  کشوری هر ساله در ایران و دیگر کشور ها برگزار می شود. در این آزمون تیمی چند نفره برای شرکت در المپیاد های بین المللی انتخاب می شوند. ، المپیاد در کشور تنها در هفت رشته ریاضی ،فیزیک، شیمی، زیست، کامپیوتر،ادبی و نجوم برگزار می‌شود. المپیاد دانش آموزی توسط my.medu.ir مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان برگزار می شود و زیر نظر وزارت آموزش و پرورش اداره می شود.

وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای توضیحاتی در خصوص زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان ارائه کرد. به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: زمان آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان هنوز قطعی نشده است.

اطلاعیه مذکور می افزاید: زمان آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان هنوز قطعی نشده است، بنابراین به محض نهایی شدن دستورالعمل ثبت نام، اطلاع رسانی کامل از طریق رسانه های گروهی و مدارس انجام خواهد شد.

در ادامه جدول زمان بندی آزمون المپیاد دانش آموزی را مشاهده می نمایید.

جدول زمان بندی المپیاد علمی دانش آموزی

ردیف

مرحله/دوره

شروع/ثبت‌نام

شرکت‌کنندگان

نوع آزمون

شروع آزمون/ دوره

اعلام نتایج

اعلام نتایج درخواست رسیدگی مجدد

1

مرحله اول

آذر ماه 1402

دانش‌آموزان

واجد شرایط

چندگزینه‌ای- کوتاه پاسخ*

بهمن ماه 1402

اسفند 1402

اسفند 1402

2

مرحله دوم

پذیرفته‌شدگان نهایی

مرحله اول

چندگزینه‌ای، عملی، تشریحی، کوتاه پاسخ**

اردیبهشت‌ماه 1403

تیر ماه 1403

تیر ماه 1403

3

دوره آموزشی تابستان

تیر ماه 1403

پذیرفته‌شدگان نهایی

مرحله دوم***

چندگزینه‌ای، عملی، تشریحی، کوتاه پاسخ

شهریور ماه 1403

شهریور ماه 1403

شهریور ماه 1403

شرایط شرکت در المپیاد دانش آموزی

در این بخش از مقاله به معرفی شرایط شرکت در المپیاد دانش آموزی می پردازیم. در حال حاضر المپیاد در 9 رشته : المپیاد ریاضی، المپیاد زیست شناسی، المپیاد شیمی، المپیاد فیزیک، المپیاد ادبی، المپیاد جغرافی، المپیاد کامپیوتر، المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و المپیاد نجوم برگزار می شود. دانش آموزان برای ثبت نام در المپیاد دانش آموزی باید دارای یکسری شرایط عمومی و اختصاصی باشند.

از شرایط اصلی شرکت در المپیاد دانش آموزی، اشتغال به تحصیل در مقطع متوسطه می باشد. در ضمن، دانش آموز نیاید در طول تحصیل ترک تحصیل کرده باشد یا وقفه ای در تحصیل او ایجاد شده باشد.

شرایط عمومی شرکت در المپیاد دانش اموزی

  • دانش آموزان باید در سال تحصیلی 1402 – 1403 در پایه دهم یا یازدهم دوره متوسطه دوم به تحصیل اشتغال داشته باشند.
  • دانش آموزان پایه دهم و یازدهم در صوت دارا بون شرایط لازم، می توانند در بیش از یک آزمون المپیاد شرکت نمایند.
  • شرکت دانش آموزان پایه دهم در المپیاد های ادبی و فیزیک به صورت آزمایشی بوده و به دوره آموزشی تابستان راه نخواهند یافت.
  • تمامی دانش آموزان پایه دهم دارنده مدال برنز المپیاد کامپیوتر و و نقره و برنز سایر المپاد ها در دوره آموزشی قبل در صورت تمایل به شرکت در آزمون المپیاد سال جاری، ملزم به ثبت نام و شرکت در تمامی دوره ها خواهند بود.
  • برگزیدگان المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در دوره آموزشی تابستان قبل در صورت تمایل به شرکت در آزمون المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، ملزم به ثبت نام و شرکت در تمامی دوره ها خواهند بود.

شرایط اختصاصی شرکت در المپیاد دانش آموزی

در ادامه مقاله شرایط اختصاصی شرکت در المپیاد دانش آموزی به صورت کامل بیان شده است:

شرایط اختصاصی ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی
المپیاد شرکت کنندگان / پایه رشته تحصیلی تسهیلات ملاحظات
ادبی دهم و یازدهم تمامی رشته ها معاف از کنکور شرکت دانش آموزان پایه دهم در این المپیاد به صورت آزمایشی بوده و به دوره آموزشی تابستان راه نخواهد یافت.
فیزیک دهم و یازدهم تمامی رشته ها معاف از کنکور شرکت دانش آموزان پایه دهم در این المپیاد به صورت آزمایشی بوده و به دوره آموزشی تابستان راه نخواهد یافت.
شیمی دهم و یازدهم تمامی رشته ها معاف از کنکور شرکت دانش آموزان پایه دهم در این المپیاد به صورت آزمایشی بوده و به دوره آموزشی تابستان راه نخواهد یافت.
ریاضی دهم و یازدهم تمامی رشته ها معاف از کنکور

براساس بالاترین نمره مکتسبه آزمون مرحله اول، تعداد 600 نفر از هر دو پایه به آزمون مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد.

تعداد 900 نفر دیگر از دانش آموزان دهم بر اسای بالاترین نمره، با هدف آمادگی برای المپیاد ریاضی سال آینده به صورت آزمایشی در آزمون تشریحی مرحله دوم المپیاد دانش آموزی شرکت می کنند اما به دوره آموزشی تابستان راه نمی یابند.

زیست شناسی دهم و یازدهم تمامی رشته ها معاف از کنکور
کامپیوتر دهم و یازدهم تمامی رشته ها معاف از کنکور دانش آموزان پایه یازدهم که در سال گذشته موفق به کسب مدال نقره این المپیاد شده اند در صورت تمایل به شرکت مجدد در این المپیاد می توانند با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل، بدون شرکت در آزمون مرحله اول و دوم در دوره آموزش تابستانی ۱۴۰۲ حضور پیدا کنند.
نجوم و اختر فیزیک دهم و یازدهم تمامی رشته ها معاف از کنکور
سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دهم و یازدهم تمامی رشته ها
اقتصاد و مدیریت دهم و یازدهم ادبیات و علوم انسانی – ریاضی فیزیک – علوم تجربی
تفکر و کارآفرینی دهم و یازدهم تمامی رشته ها _
جغرافیا دهم و یازدهم ادبیات و علوم انسانی با توجه به اینکه آزمون المپیاد بین المللی جغرافیا به زبان انگلیسی است، تعدادی از سوال های المپیاد جغرافیا در مراحل مختلف ملی و کشوری نیز به زبان انگلیسی خواهد بود تا دانش آموزان آمادگی لازم برای شرکت در المپیاد دانش آموزی را کسب نمایند.
علوم زمین دهم و یازدهم ریاضی فیزیک – علوم تجربی – فنی حرفه ای
سواد رسانه ای دهم و یازدهم تمامی رشته ها _ راه یافتگان به دوره تابستان المپیاد سواد رسانه ای، برای کسب مدال، ضمن شرکت در کلاس های آموزشی، در بستر موقعیت های رسانه ای مختلف قرار می گیرند و متناسب با این آموزش ها و موقعیت ها سنجش می شوند. به عنوان مثال در سال های گذشته دانش آموزان به بازدید از پشت صحنه فیلم های سینمایی و برنامه های تلویزیونی رفتند. با آخرین پیشرفت های متاورس و بازی های رایانه ای و رقابت های مبتنی بر تکنولوژی AR و VR و … آشنا شدند
علوم و فناوری نانو دهم، یازدهم، دوازدهم تمامی رشته ها _ _

مدارک ثبت نام المپیاد دانش آموزی

  • مبلغ ثبت نام : حداکثر تا زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعلام و از طریق درگاه الکترونیکی سامانه ثبت نام، دریافت خواهد شد.
  • فایل عکس (300*400 یا 200*300 پیکسل در قالب JPG) / با زمینه سفید / مربوط به سال جاری / حجم فایل از 70 کیلو بایت بیشتر نباشد.

هزینه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲

تمامی شرکت کنندگان در این آزمون ملزم به پرداخت هزینه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲ در هنگام نام نویسی هستند. وجه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲ مبلغ ۱.۱۰۰.۰۰۰ ریال معادل ۱۱۰ هزار تومان تعیین شده است و صرفا از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سامانه ثبت نام المپیاد my.medu.ir دریافت می گردد.

دانش آموزانی که در المپیادهای علمی ثبت نام اولیه خود را انجام داده اند می توانند از روز پنج شنبه مورخ 1402/10/22 به سامانه جهت واریز وجه مراجعه نمایند. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پرورش استعدادهای درخشان، دانش آموزانی که در المپیادهای علمی ثبت نام اولیه خود را انجام داده اند ولی موفق به پرداخت نشده اند می توانند از روز پنج شنبه مورخ 1402/10/22در سامانه my.medu.ir  وارد و نسبت به پرداخت خود اقدام نمایند.

پرداخت هزینه ثبت نام المپیاد دانش آموزی moshavergroup.com

نحوه ثبت نام المپیاد دانش آموزی

در این بخش از مقاله نحوه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲ را با هم بررسی می کنیم. توجه داشته باشید که ثبت نام فقط به صورت اینترنتی و منحصرا از سایت my.medu.ir انجام می شود. همچنین ثبت نام دانش آموزان مدارس بین الملل جمهوری اسلامی ایران که در داخل و خارج کشور قرار دارند فقط از طریق مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور صورت خواهد گرفت.

بعد از پرداخت هزینه و تکمیل مراحل ثبت نام المپیاد دانش آموزی، یک شماره پیگیری دریافت خواهید کرد که باید آن را برای استفاده در مراحل بعدی المپیاد نزد خود نگه دارید. دقت کنید که تنها در صورتی ثبت نام شما پایان می پذیرد که شماره پیگیری را از سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی دریافت کرده باشید.

برای دریافت راهنمای تصویری ثبت نام المپیاد دانش آموزی کلیک کنید

ثبت نام در المپیاد دانش آموزی - همه چیز در مورد المپیاد دانش آموزی

مراحل المپیاد دانش آموزی

المپیاد های دانش آموزی در 5 مرحله هستند:

1-مرحله اول:

این مرحله در بهمن یا اسفند هر سال برگزار میشه و از بین بیش از ده هزار نفر در هر رشته ، کمتر از هزار نفر برای شرکت در مرحله دوم انتخاب و برگزیده میشن . در مرحله اول سوالات بصورت تستی هست و میشه با سه ماه مطالعه در این مرحله موفق شد . محل برگزاری در حوزه های امتحانی سراسر کشور و در استان ها برگزار می شود.

2- مرحله دوم المپیاد دانش آموزی :

در اردیبهشت هر سال برگزار می شود و از بین نفرات برگزیده مرحله اول در نهایت 40 نفر انتخاب و برای مرحله سوم که در تابستان هست ، پذیرفته می شوند . نفرات برگزیده این مرحله شانس زیادی برای کسب یکی از مدال های طلا ، نقره و یا برنز دارند. این مرحله سخت ترین مرحله المپیاد کشوری هست که از هر 20 نفر فقط یک نفر پذیرفته می شود. محل برگزاری این مرحله در حوزه های امتحانی استان ها هست.

3- مرحله سوم:

همانطور که گفته شد این مرحله از المپیاد در تابستان برگزار میشه که طی آن پذیرفته شدگان مرحله دوم کشوری برای دو ماه تابستان به باشگاه دانش پژوهان دعوت می شوند و تحت آموزش های اساتید دانشگاهی قرار می گیرند که در نهایت حدود 8 تا 18 نفرشون مدال طلا کسب می کنند و بقیه هم مدال برنز . دارندگان مدال طلا می توانند بدون کنکور یا هر آزمون دیگری وارد دانشگاه و رشته مورد علاقه خود شوند . همچنین دارندگان مدال های طلا عضو بنیاد ملی نخبگان می شوند و دارندگان مدال طلای همه رشته ها بجز رشته ادبی ، عضو تیم ملی المپیاد می شوند که این مرحله شامل مراحل تئوری و عملی می باشد.

4- دوره انتخابی المپیاد دانش آموزی :

این دوره در پاییز هر سال برگزار میشه و در آن از بین برندگان مدال طلا و بعد از گذراندن یک دوره چند ماهه و چندین آزمون پی در پی ، تعدادی به عنوان اعضای اصلی تیم ملی المپیاد ایران انتخاب و بقیه به عنوان اعضای ذخیره تیم ملی برگزیده می شوند.

5 المپیاد جهانی:

نفرات برگزیده که تعدادی اندک و از هر رشته هستند در تابستان ، ایران را به مقصد کشور برگزار کننده المپیاد جهانی ترک می کنند که در آنجا بعد از اتمام یک دوره ی چند روزه و گذارندن چند آزمون ، در پایان موفق به کسب یکی از مدال های طلا ، نقره ، برنز و یا دیپلم افتخار المپیاد جهانی می شوند.

کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی

کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲، سه روز قبل از برگزاری آزمون از طریق سامانه المپیاد دانش آموزی my.medu.ir قابل دریافت و مشاهده می باشد. همراه داشتن کارت ورود به جلسه در جلسه آزمون الزامی است. لذا کارت ورود به جلسه آزمون را پرینت گرفته و حتما به همراه داشته باشید. برای اطلاع از زمان دریافت کارت و همچنین مشاهده راهنمای کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی بر لینک موجود در جدول زیر کلیک نمایید.

برای مشاهده راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی کلیک کنید

نحوه ثبت نام در المپیاد برای دانش آموزان خارج ازکشور به چه صورت است ؟

دانش آموزان خارج از کشور نیز میتوانند ازطریق پنل مدیر مدرسه در این سامانه ثبت نام نمایند.

آیا دانش آموزان کاردانش و فنی حرفه ای هم می توانند در المپیاد ثبت نام کنند ؟

دانش آموزان با توجه به شرایط اختصاصی دستورالعمل ثبت نام آزمونهای المپیاد می توانند درصورت داشتن شرایط، در المپیاد مربوطه ثبت نام نمایند.

زمان ثبت نام مرحله دوم المپیاد دانش آموزی

پذیرفته شدگان مرحله اول بدون نیاز به ثبت نام مجدد می توانند در آزمون مرحله دوم المپیاد های علمی شرکت نمایند. اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول پس از اعلام در سامانه my.medu.ir به صورت مکتوب به اداره کل آموزش و پرورش استان ها اعلام می شود.

اسامی پذیرفته شدگان خارج از کشور به مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور اعلام می شود.

ثبت نام پذیرفته شدگان دوره آموزشی تابستان

ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان و تعیین روز ثبت نام حضوری توسط باشگاه دانش پژوهان جوان از طریق سامانه ثبت نام المپیاد دانش آموزی my.medu.ir انجام می پذیرد.

برای دریافت مشاور و برنامه ریزی در رابطه موفقیت در المپیاد دانش آموزی می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول المپیاد دانش آموزی

✔️سامانه ثبت نام المپیاد دانش آموزی چیست؟

✔️دانش آموزانی که قصد ثبت نام و شرکت در المپیاد دانش اموزی را دارند باید به سامانه my.medu.ir مراجعه نمایند.

✔️شرایط ثبت نام المپیاد دانش اموزی چیست؟

✔️شرایط عمومی و اختصاصی دانش آموزان به صورت کامل در این مقاله بیان شده است.

✔️ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از چه زمانی آغاز می شود؟

✔️ثبت نام آزمون های علمی المپیاد های علمی کشور از 16 آذر ماه 1402 آغاز می شود و تا 25 آذر ماه 1402 ادامه دارد.

4.4/5 - (57 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه المپیاد علمی دانش آموزی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. محسن

    سلام شما اعلام کردید که شرکت پایه دهم ریاضی در المپیاد علمی ریاضی آزمایشی هست پس چگونه هست که هر سال پایه دهم ریاضی به دور تابستان راه پیدا کرده و مدال هم دریافت میکنند

    پاسخ
  2. محسن

    سلام شما اعلام کردید پایه دهم آزمایشی هست و به دور تابستان نمیرود پس چطور هست که هرسال پایه دهم ریاضی به دوره تابستانه المپیاد علمی ریاضی راه پیدا میکنند و مدال هم دریافت میکنند

    پاسخ
  3. ساحل

    سلام من در سال جاری پایه دهم هستم میتونم در المپیاد علمی سواد رسانه ای شرکت کنم و مدال بیارم؟؟

    پاسخ
  4. zk

    المپیاد تاریخ هم هست؟!
    چون اسمی ازش برده نمیشه ولی توی مدرسه ی ما برگزار شد….

    پاسخ
    1. پاسخ مشاور گروپ

      سلام خیر

      پاسخ
  5. nobody

    سلام ببخشید من پایه دهم هستم و المپیاد نجوم مرحله اول قبول شدم
    میتونم مرحله دوم سال بعد بدم که کلاس 11 هستم
    و اگر اره لطفا بگید جایی باید درخواستشو بدم یا نه؟

    پاسخ
  6. تابان

    سلام
    المپیاد در رشته زبان خارجه هم دارین؟

    پاسخ
  7. آنیا

    سلام فکر کنم دو بار رتبه بیاری راحت بعدا برای دانشگاه میتونی بورسیه بری خارج تحصیل کنی

    پاسخ
  8. نایس

    2016* اصلاح میکنم

    پاسخ
  9. نایس

    سلام . ممنون بابت مطلالب کاملتون . سوالی که دارم اینه که : توی ازمون جهانی سال 2019 زیست توی بخش مقدمه نوشته بود : هیچ ابزاری از ازمایشگاه به بیرون نرود من گیج شدم … ینی ازمون حالت ازمایش کنید و پاسخ دهید داره ؟!

    پاسخ
  10. یک نفر

    سلام یه سوال مدال طلا داشته باشی به چه دردت میخوره اخرش؟ توی رشته هایی که معاف کنکور نداشتن منظورمه

    پاسخ
  11. مهدی

    سلام، دانش آموزی که یازدهم رو دوباره میخونه ، میتونه تو المپیاد زیست شناسی شرکت کنه؟در صورتی که سال قبل هم تو یازدهم یبار شرکت کرده بوده ؟

    پاسخ
  12. Paniz

    سلام از چه درس هایی برای المپیاد کامپیوتر یا ریاضیه رشته تجربی سوال میاد؟
    و اینکه از چه مقطعی باید شروع کنیم به مطالعه کردن؟

    پاسخ
  13. ناشناس

    آیا برای پایه هشتم هم المپیاد هست ؟

    پاسخ
  14. ...

    با سلام و عرض خسته نباشید…
    دانش آموزان پایه دهم برای شرکت در المپیاد زیست شناسی باید به کتاب زیست شماسی پایه یازدهم هم مسلط باشند?

    پاسخ
  15. ghazal

    سلام من دانش اموز پایه دهمم و تاحالا المپیاد شرکت نکردم ولی دوست داشتم ک تجربش کنم..منابع اطلاعاتی درس مورد نظرمون باید از کجاها باشه ؟؟؟؟؟چون بلاخره باید پایه قوی و بالاتر از سطح کتاب داشته باشیم ..ممنون میشم راهنمایی کنید..چون چیز زیادی از شرایطش نمیدونم و خیلی دوست دارم ک تو ازموناش شرکت کنم..مخصوصا زیست. با تشکر

    پاسخ
  16. Mohamad

    سلام میخواستم بدونم در چند رشته المپیاد میتوان شرکت کرد؟

    پاسخ
  17. محمد سعید

    با سلام المپیاد سال تحصیلی 98-97کی برگزار میشه ؟کی ثبت نام شروع میشه؟

    پاسخ
  18. غزل

    زمان ثبت نامه زيست واسه امسال تموم شده؟؟؟؟؟؟لطفا بهم بگيد خيييلي ضروريه

    پاسخ
  19. پارسا

    سلام ببخشید کسی که در راهنمایی رشته علوم تجربی را انتخاب کرده باشد, آیا میتواند در دوره دبیرستان المپیاد کامپیوتر شرکت کند?

    پاسخ
    1. پروفسور

      بله

      پاسخ
  20. مبینا

    برای ثبت نام المپیاد فیزیک در چه تاریخی اقدام کنیم?????با تشکر

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403