نتایج آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

نتایج آزمون لیسانس به پزشکی Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله مشاور گروپ به نتایج آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ می پردازیم. همانطور که می دانید این آزمون دو مرحله دارد و کلیه داوطلبان بعد از شرکت در آزمون کتبی در مرحله اول، می توانند نتایج آزمون لیسانس به پزشکی دانشگاه تهران را به صورت کارنامه دریافت نمایند. سپس از کسانیکه حد نصاب نمره آزمون کتبی را کسب کرده باشند دعوت به مصاحبه حضوری به عمل می آید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نتایج لیسانس به پزشکی، زمان و سایت اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

نتایج آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ از مهم ترین بخش های فرآیند این آزمون است. معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با انتشار اطلاعیه ای در سایت education.tums.ac.ir خبر از انتشار نتایج آزمون لیسانس به پزشکی می دهد.
کلیه داوطلبانی که موفق به ثبت نام لیسانس به پزشکی شده اند و با در دست داشتن کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی در جلسه آزمون حضور پیدا کرده اند، بی صبرانه منتظر فرا رسیدن زمان اعلام نتایج لیسانس به پزشکی هستند تا نتیجه زحمات خود را دریافت نمایند.

همانطور که می دانید نتایج اولیه آزمون لیسانس به پزشکی به صورت کارنامه منتشر و از طریق سیستم برگزاری آزمون دانشگاه علوم پزشکی تهران به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. در کارنامه لیسانس به پزشکی علاوه بر اطلاعات فردی داوطلب، نتایج آزمون لیسانس به پزشکی در قالب درصد کسب شده برای هر درس با توجه به ضرایب آن ارائه می گردد. در ادامه مقاله نحوه دریافت کارنامه ارائه خواهد شد.

زمان اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی

زمان اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی حدودا یک تا دو ماه بعد از برگزاری آزمون خواهد بود. با توجه به اینکه آزمون خرداد ماه 1402 برگزار می شود پیش بینی می کنیم نتایج لیسانس به پزشکی در اواسط مرداد ماه اعلام و به اطلاع داوطلبان برسد.

در صورت انتشار اطلاعیه زمان اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی توسط معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران این مقاله به روز رسانی و تاریخ دقیق در جدول زیر درج می گردد.

زمان دریافت نتایج آزمون لیسانس به پزشکی

مرداد ماه 1402

(زمان دقیق اعلام نتایج اولیه آزمون لیسانس به پزشکی متعاقبا اعلام خواهد شد)

سایت دریافت نتایج لیسانس به پزشکی

همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه در سیستم برگزاری آزمون دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر می شود. داوطلبان باید در زمان مقرر به سایت دریافت نتایج لیسانس به پزشکی مراجعه و از نتیجه آزمون خود مطلع گردند.

به منظور دسترسی هر چه سریعتر و راحت تر شما عزیزان لینک مشاهده کارنامه لیسانس به پزشکی در سایت exam.tums.ac.ir فعال و در جدول زیر قرار گرفته است.

نحوه دریافت کارنامه لیسانس به پزشکی

نحوه دریافت کارنامه لیسانس به پزشکی بسیار ساده است. کافیست از لینک موجود در جدول بالا به سیستم برگزاری آزمون دانشگاه علوم پزشکی تهران وارد شوید یا عبارت exam.tums.ac.ir را در نوار آدرس مرورگر خود تایپ و جستجو کنید.

مطابق تصویر با وارد کردن شماره داوطلبی به عنوان کد کاربری و کدملی به عنوان رمز عبور گزینه ورود به پنل کاربری را انتخاب کنید تا از نتایج آزمون لیسانس به پزشکی خود مطلع شوید.

اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی moshavergroup.com

اگر برای دریافت کارنامه یا تحلیل نتایج آزمون لیسانس به پزشکی نیاز به راهنمایی دارید می توانید همه روزه حتی ایام تعطیل با ما تماس بگیرید.

ساعت پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اعتراض به نتایج آزمون لیسانس به پزشکی

امکان اعتراض به نتایج آزمون لیسانس به پزشکی فراهم شده است تا آن دسته از داوطلبانی که از نتیجه آزمون خود ناراضی هستند بتوانند نارضایتی خود را اعلام و خواستار تغییر در نتیجه آزمونشان شوند.

به گفته معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران مهلت اعتراض به نتایج آزمون لیسانس به پزشکی داوطلبان حداکثر تا اوایل مرداد ماه 1402 خواهد بود و اعتراضات می بایست در پنل کاربری سایت exam.tums.ac.ir ثبت شود. برای ورود به این سایت باید با نام کاربری (کدملی) و رمز ورود (کد داوطلبی) را در کادرهای مربوطه وارد نمایید. از منوی پنل کاربری گزینه اعتراض به نتایج لیسانس به پزشکی را انتخاب و درخواست خود را ثبت نمایید.

مشاوره نتایج لیسانس به پزشکی

بعد از اعلام اسامی پذیرفته شدگان لیسانس به پزشکی، از این گروه از داوطلبان که حد نصاب قبولی را دریافت کرده اند به میزان دوبرابر ظرفیت دعوت به مصاحبه می شود. متقاضیان با شرکت در مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی ملزم به ارائه پاسخ به سوالات مختلف علمی و روانشناختی خواهند بود.

سپس اسامی قبول شدگان نهایی در زمان اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی در سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی education.tums.ac.ir منتشر خواهد شد


ما در این مقاله مشاور گروپ به نتایج آزمون لیسانس به پزشکی پرداختیم. از زمان انتشار نتایج لیسانس به پزشکی سخن گفتیم و دانستیم که برای دریافت کارنامه نتایج اولیه باید به سایت exam.tums.ac.ir مراجعه کنیم. در صورت نارضایتی از نتایج، می توانیم از امکان اعتراض به نتایج آزمون لیسانس به پزشکی در پنل کاربری exam.tums.ac.ir استفاده کنیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 1402 با مشاوران مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور 

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️نحوه دریافت نتایج آزمون لیسانس به پزشکی چگونه است؟

✔️راهنمای مشاهده نتایج آزمون لیسانس به پزشکی دانشگاه تهران در این مقاله ارائه شده است. برای دریافت کارنامه لیسانس به پزشکی به مقاله مراجعه نمایید.

✔️سامانه اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی کدام است؟

✔️داوطلبان جهت مشاهده نتایج کارشناسی به پزشکی خود می توانند به سایت سیستم برگزاری آزمون دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی تهران exam.tums.ac.ir مراجعه نمایند.

✔️زمان اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی چه تاریخی اعلام شده است؟

✔️برای اطلاع از زمان دریافت نتایج لیسانس به پزشکی به متن مقاله مراجعه نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403