نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون تصدی منصب قضاء قوه قضائیه 96 – 97

منصب قضاء

جهت مشاوره در زمینه نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون تصدی منصب قضاء قوه قضائیه 96 – 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مطلب به نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون تصدی منصب قضاء قوه قضائیه 96 – 97 می‌پردازد. شما می‌توانید تمامی اطلاعات آزمون منصب قضاء را در این مقاله مشاهده کنید.

منصب قضاء

بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون تصدی منصب قضاء قوه قضائیه در سال 1396 می‌رساند که آزمون مذکور در صبح روز جمعه مورخ 96/09/24 در 22 مرکز استان برگزار می‌شود.

نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان از روز سه‌شنبه 96/9/21 برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین‌شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه و با واردکردن اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، نام، نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و بر اساس آدرس تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری موردنیاز ، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است بر اساس اطلاعیه پرینت کارت به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجهٔ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام نماید.

در خصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج دربندهای  1،2 ،3،4، 8، 9، 10،11، 12 و 13  (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، اولویت‌های انتخابی، علاوه بر سه اولویت تمایل به اولویت انتخابی توسط قوه قضائیه می‌باشم، عنوان رشته تحصیلی، تاریخ فارغ‌التحصیلی، وضعیت تحصیلات تکمیلی و معدل مقطع تحصیلی) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 96/09/24 منحصراً به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و درصورتی‌که نسبت به بندهای 5 و 6 و 7  (جنس، دین و مذهب) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام‌شده به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجهٔ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند.

داوطلبان آزمون منصب قضاء بخوانند

چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می‌باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی ازجمله؛ فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می‌باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، 2 قطعه عکس 4 ×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار مطابق ساعت و تاریخ اعلام‌شده به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجهٔ رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد، بدیهی است در غیر این صورت فرد به‌عنوان متخلف تلقی می‌گردد. ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته‌شده است.

تذکر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی سایت قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

برای آگاهی از جدیدترین اخبار آزمون تصدی منصب قضاء بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

مشاور گروپ

4/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون تصدی منصب قضاء قوه قضائیه 96 – 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403