تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲

تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به بیان توضیحات کامل و جامعی پیرامون تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ۱۴۰۲ برای همراهان همیشگی مشاور گروپ پرداخته ایم. تکمیل ظرفیت علمی کاربردی برای جذب و پذیرش دانشجویان در دو مقطع کاردانی ناپیوسته (فوق دیپلم) و کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) در رشته محل هایی که دارای ظرفیت خالی می باشند، انجام می پذیرد. متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ثبت نام نمایند.

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی در زمان مقرر از طریق سایت سازمان سنجش کشور انجام می شود. داوطلبانی که موفق به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در بازه زمانی تعیین شده نشده اند، یا از رشته قبولی خود رضایت ندارند، می توانند در این مرحله ثبت نام نمایند.  در این مرحله تنها رشته محل های دارای ظرفیت خالی ارائه می شود.

رشته های مرحله تکمیل ظرفیت علمی کاربردی  ۱۴۰۲، برای پذیرش در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در 4 گروه رشته صنعت ، کشاورزی ، فرهنگ و هنر و مدیریت و خدمات اجتماعی ارائه می شود .

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ۱۴۰۲

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ۱۴۰۲ احتمالا از دی ماه آغاز شود.  دانشگاه علمی کاربردی همانند دانشگاه هایی دیگر دو بار در سال برای ورودی مهر ماه و بهمن ماه بدون کنکور دانشجو می گیرد. داوطلبین می توانند با مشاهده دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی، انتخاب رشته کنند. بعد از اعلام نتایج نهایی ثبت نام دانشجویان و شروع ترم تحصیلی، زمان اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ علمی کاربردی است.

اگر داوطلب موفق به ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی در پذیرش ماه های مهر و بهمن نشده باشد، می‌ تواند در زمان تکمیل ظرفیت علمی کاربردی  اقدام کند. زمان دقیق ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی به زودی از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

مدارک ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی

مدارک ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان در ادامه بیان شده است.

متقاضیان باید دارای گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه (دیپلم سه ‌ساله نظام جدید3-3-6 يا نظام ترمی/ واحدی شامل: نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه شامل: دوره چهارساله یا شش‌ساله نظری و فنی و حرفه‌ای) بوده و حداكثر تا تاريخ 1401/06/30 نسبت به اخذ مدرک تحصيلی ديپلم خود اقدام نموده باشند. (با مهر و امضای رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصيل به انضمام يک برگ تصوير آن.) مدارک لازم برای ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی به شرح زیر است:

  • شش قطعه عكس تمام رخ 4×3 تهيه شده در سال جاری.
  •  تصوير شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.
  • تصوير كارت ملي و اصل آن جهت مطابقت.
  • اصل کاربرگ 101 (گواهی اشتغال به كار)
  • آخرین فيش حقوقيی و آخرين حكم كارگزينی يا قرارداد معتبر انجام كار و برای شاغلين نيروهای مسلح ارائه حکم کارگزينی يا گواهی اشتغال به کار از يگان مربوط برای متقاضيان کد رشته محل هايی که پذيرش درآنها صرفا مختص شاغلين است.
  • ارائه مدركی كه وضعيت نظام وظيفه برادران را مشخص نمايد.

بیشتر بخوانید

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی

داوطلبان لازم است نسبت به شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی آگاهی کامل داشته باشند:

1588677335 64هر متقاضی می ‌تواند صرفا يک كد رشته محل از يک گروه آموزشی انتخاب نمايد. در صورت ثبت ‌نام متقاضی در دو كد رشته محل و يا در دو مرکز آموزشی، اطلاعات وی از بانک اطلاعات پذيرفته ‌شدگان يكی از مراکز بر اساس ضوابط اين سازمان حذف شده و هيچگونه اعتراضی در اين خصوص پذيرفته نخواهد شد.

1588677335 64متقاضيان می ‌بايست در زمان ثبت‌ اطلاعات در سامانه مربوط از طريق مراكز آموزشی در خصوص كد رشته محل مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را بعمل آورند. پس از ثبت، كد رشته محل ثبت شده برای داوطلبان قابل تغيير و يا تعويض نيست.

1588677335 64پس از پايان مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ، مراكز مجاز به ثبت ‌نام از متقاضيان نخواهند بود و هيچ اقدامی از سوی سازمان سنجش برای متقاضيانی كه بعد از تاريخ تعيين شده مراجعه نمايند نيز صورت نخواهد پذيرفت.

1588677335 64همه متقاضيان «مرد» باید در زمان ثبت ‌نام و شركت در اين مرحله از پذيرش دانشجو، از نظر نظام وظيفه منعی برای ادامه تحصيل نداشته باشند.

راهنمای ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی

راهنمای ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی در ادامه بیان شده است. ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ، در مواردی به صورت حضوری از طریق مراجعه مستقیم داوطلبان به واحد آموزشی و گاهی به صورت غیرحضوری و از طریق سایت سازمان سنجش کشور انجام شده است. مراحل ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی از طریق سایت سنجش به صورت زیر است:

1588677335 64در ابتدا به سایت sanjesh.org مراجعه نمایید.

1588677335 64دفترچه “راهنمای ثبت نام کاردانی یا کارشناسی تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ۱۴۰۱” را دانلود نمایید.

1588677335 64پس از مطالعه شرایط و آگاهی از لیست رشته محل های دارای ظرفیت به صفحه ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی سنجش مراجعه نمایید.

1588677335 64هزینه ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی را پرداخت نموده و شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده را دریافت کنید.

1588677335 64پس از ورود به سامانه ثبت نام، اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و کد رهگیری ثبت نام را دریافت نمایید.

ورود به سامانه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی

به محض شروع فرآیند ثبت نام، لینک فوق فعال می شود.

دانلود دفترچه ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ۱۴۰۲

دفترچه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته تکمیل ظرفیت علمی کاربردی

به محض انتشار دفترچه ثبت نام لینک فوق فعال می شود.

دفترچه ثبت نام کاردانی تکمیل ظرفیت علمی کاربردی

به محض انتشار دفترچه ثبت نام لینک فوق فعال می شود.


راهنمای ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی در این مقاله بیان شد. زمان دقیق ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی و نحوه ثبت نام داوطلبان (حضوری یا غیرحضوری) به زودی از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. در صورت هرگونه ابهام در رابطه با ثبت نام و لیست رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ می توانید با شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 1401 چه زمانی آغاز می شود؟

زمان دقیق ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی چیست؟

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی در این مقاله بیان شده است.

تکمیل ظرفیت علمی کاربردی از طریق چه سایتی انجام می شود؟

داوطلبان به منظور ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.

3.7/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403