دریافت کد سوابق تحصیلی ۱۹ رقمی کنکور

کد سوابق تحصیلی کنکور

جهت مشاوره در زمینه دریافت کد سوابق تحصیلی ۱۹ رقمی کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به طور جامع به بررسی دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۳، پرداخته ایم. به تازگی بخشنامه ایی از سوی آموزش و پرورش برای دریافت کد سوابق تحصیلی داوطلبان، ارائه شده است که به  بررسی آن و تغییرات ایجاد شده برای نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی، خواهیم پرداخت.

دانش آموزان جهت ثبت نام در آزمون سراسری می بایست کد سوابق تحصیلی خود را در فرم تقاضانامه ثبت نام کنکور سراسری درج نمایند. برای کسب اطلاعات دقیق در این خصوص، تا انتهای مقاله همراه ما باشید. مشاور گروپ، مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی.

111

کد سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۳

کد سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۳، یک کد 19 رقمی است که تمامی داوطلبان ثبت نام در کنکور سراسری، برای انجام فرآیند ثبت نام خود، به آن نیاز دارند. کنکور سراسری همواره دارای داوطلبان بسیار زیادی می‌ باشد. برای ثبت‌ نام در این آزمون نیاز به کد دیپلم و کد پیش‌ دانشگاهی است.

از آنجایی که نمرات کسب‌ شده توسط داوطلب می‌ تواند در فرایند رتبه‌ بندی کنکور سراسری تاثیر مثبت داشته باشد  سوابق تحصیلی داوطلبان، اهمیت پیدا می کند.

افراد زیر مشمول اعمال سوابق تحصیلی در کنکور سراسری، نخواهند بود:
  • داوطلبانی که در رشته های فنی و حرفه ای فارغ التحصیل شده اند.
  • داوطلبانی که در رشته های غیرنظری فارغ التحصیل شده اند.
  • داوطلبانی که مدرک تحصیلی خود را قبل از سال 1384 اخذ کرده اند.
  • داوطلبانی که دارای مدرک تحصیلی نطام قدیم می باشند.
  • داوطلبانی که مدرک دوره پیش دانشگاهی خود را پیش از سال 1391 دریافت کرده اند.

کد سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۳، از طریق سامانه my.medu.ir قابل دریافت است. در ادامه نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی را بررسی می کنیم.

بیشتر بخوانید

دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور my.medu.ir

برای دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور لازم است به سامانه my medu.ir مراجعه کنید. در بخشنامه ی اعلام شده نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی برای تمامی داوطلبان، شرح داده شده است. با توجه به آن لازم است شما عزیزان با مطالعه دقیق موارد زیر، نسبت به دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۳ اقدام نمایید.

پس از وارد کردن آدرس my.medu.ir برای وارد شدن به سامانه:

  • دانش آموزان پایه دوازدهم و فارغ التحصیلان دی ماه1401   و بعد از آن، با انتخاب نقش کاربری my medu.ir دانش آموز بادرج کد ملی و شماره سریال شناسنامه برای دانشآموزان ایرانی، و کد دانش آموزی و تاریخ تولد برای اتباع سایر کشور ها، وارد سامانه شوند.
  • سایر متقاضیان ایرانی و اتباع (اعم ازفارغالتحصیلان شهریور 1401 و قبلاز آن، طلاب، فارغ التحصیلان و دانشآموزان پایه دوازدهم مدارس بینالملل،دارندگان مدرکمعادل دوره متوسطه وپیش دانشگاهی صادره از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی … و( پس از مراجعه سامانه، باانتخاب نقش والدین و سایر وارد سایت شوند.

پس از ورود برای دریافت کد سوابق تحصیلی:

  • تمام متقاضیان اشاره شده قدم قبلی، می بایست پس از ورود به سامانه my.medu.ir گزینه سوابق تحصیلی  انتخاب کرده و مشخصات هویتی خود را مشاهده کنند واز پستائید،
    اطلاعات تحصیلی را ثبت و
    کد سوابق تحصیلی (کد19رقمی( را دریافت نمایند.

نکته: در صورتی که در مشخصات هویتی خود مغایرتی مشاهده نمودید،گزینه (عدم تائید و استعلام از ثبت احوال،  وزارت کشور) را انتخاب نمایید.

شما با انتخاب این گزینه (بین ساعت 8 صبح الی 24 شب) ، و زدن دکمه بررسی پاسخ ثبت احوال، مشخصات هویتی خود را مشاهده و سپس می توانید به صورتی که گفته شد کد سوابق تحصیلی خود را در یافت نمایند.

برای آگاهی از نحوه دریافت کد دانش آموزی و کد پیش دانشگاهی یا کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی، می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان مشاور گروپ دریافت نمایید. تماس با 9099071613


بیشتر بخوانید:  تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود ؟ ( جدیدترین تغییرات )


شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فرمول کد سوابق تحصیلی، بخشنامه زیر را نیز مطالعه نمایید:


کد سوابق تحصیلی دیپلم

کد سوابق تحصیلی دیپلم، نام دیگر کد سوابق تحصیلی است و به این دلیل که برای مدرک دیپلم صادر می شود با این نام نیز شناخته شده است. توجه داشته باشید افرادی که دارای دیپلم نظام قدیم هستند علاوه بر کد سوابق تحصیلی دارای یک کد دیگر به نام کد دیپلم یا کد پیش دانشگاهی نیز می باشند که برای ثبت نام در آزمون سراسری، به آن احتیاج خواهند داشت.

شما عزیزان می توانید برای دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم خود، به سامانه my.medu.ir وارد شده و با توجه به راهنمای قرار داده شده در بالا، کد سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۳ را دریافت کنید.

همچنین در صورتی که هر گونه سوالی در خصوص کد دیپلم یا کد پیش دانشگاهی دارید، می توانید با ما در مرکز مشاور گروپ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. تماس با 9099071613

کد سوابق تحصیلی کنکور

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم

کد سوابق تحصیلی چیست؟

کد سوابق تحصیلی کدی 19 رقمی است که داوطلبین کنکور سراسری برای ثبت نام در آزمون به آن احتیاج دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید مقاله را مطالعه فرمایید.

نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی، به چه صورت است ؟

نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم، در مقاله به طور کامل ذکر شده ست. در صورت بروز هر گونه سوال، با ما در مشاور گروپ، به شماره 9099071613 تماس بگیرید.

سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی کدام است؟

my.medu.ir سامانه ایست که در بخش نامه جدید سازمان آموزش و پرورش به عنوان سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی، معرفی شده ست.

4/5 - (21 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت کد سوابق تحصیلی ۱۹ رقمی کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. نیما

    سلام ببخشید یه سوال داشتم
    من خرداد پارسال دیپلم گرفتم و هنگامی که میخواستم کد ۱۹ رقمی رو دریافت کنم نوشته شده بود که از طریق بخش ” والدین و سایر ” اقدام کنید که من حواسم نبود و از طریق بخش دانش آموز کد رو دریافت کردم الان میخواستم بدونم که مشکلی ایجاد خواهد شد ؟

    پاسخ
  2. Kani

    سلام و خسته نباشید
    برای نظام ترمی_واحدی دو تا کد سوابق تحصیلی میخواد، کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی. من کد ۱9 رقمی رو گرفتم. این کد ۱۹ رقمی کد سوابق دیپلم هستش؟
    و اینکه چطور کد سوابق پیش دانشگاهی رو دریافت کنم؟
    ممنون میشم که راهنماییم کنید.

    پاسخ
  3. نیما

    سلام ببخشید یه داشتم
    من خرداد پارسال دیپلم گرفتم و هنگامی که میخواستم کد ۱۹ رقمی رو دریافت کنم نوشته شده بود که از طریق بخش ” والدین و سایر ” اقدام کنید که من حواسم نبود و از طریق بخش دانش آموز کد رو دریافت کردم الان میخواستم بدونم که مشکلی ایجاد خواهد شد ؟

    پاسخ
  4. Ali

    سلام کسی که کنکور ۹۷ شرکت کرده لازم هست دوباره برای کنکور ۹۸ سوابق تحصیلی خودشو تو این سایت ثبت کنه یا نه؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی