ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 – 99 www.inbr.ir

نتایج اعتراض آزمون نظام مهندسی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 – 99 www.inbr.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله به موضوع زمان برگزاری و زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی مهر 98 و اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی می‌پردازد. آزمون نظام مهندسی یکی از مهم‌ترین آزمون‌های جامعه فنی و ساختمانی محسوب می‌گردد.

ثبت نام آزمون نظام مهندسی مهر 97

ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98

گروه نظام مهندسی: (طبق آخرین اطلاعیه و خبرهای رسیده، به اطلاع کلیه داوطلبان ثبت نام آزمون نظام مهندسی مهر 98 می‌رساند،  زمان دقیق ثبت نام آزمون نظام مهندسی مهر 98  چهارشنبه 12 تیرماه 1398 تا پایان روز جمعه 98/04/21 خواهد بود و زمان برگزاری این آزمون در دو روز پنج شنبه و جمعه 97/07/18 و 97/07/19 خواهد بود.) دیگر اطلاعات مربوط به زمان ثبت نام آزمون نظام ‌مهندسی 98 در مقاله ی مرتبط خود به سمع و نظر شما عزیزان خواهد رسید.

نوبت قبلی آزمون های ورود به حرفه ی مهندسان، در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ برای کلیه رشته های مهندسی، عمران – معماری – شهرسازی – نقشه برداری – تأسیسات مکانیکی – تأسیسات برقی و ترافیک به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شده است.

ثبت نام  آزمون های نظام مهندسی از تاریخ 12 تیرماه از طریق سامانه آزمون های ورود به حرفه مهندسان شروع و تا 98/04/21 ادامه خواهد داشت. لازم بذکر است مهلت زمانی تعیین شده با توجه به درخواست متقاضیان شرکت در آزمون‌های موصوف، مهلت ثبت‌نام آزمون‌ها تا روز دوشنبه مورخ ۹۸/۰۴/۲۴ تمدید گردید و کلیه داوطلبان محترم می‌توانند تا پایان وقت اداری روز دوشنبه با مراجعه به سامانه آزمون‌ها نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. (تمامی مراحل ثبت نام و اطلاع از آخرین تغییرات و همچنین راهنمایی های لازم برای تهیه منابع خود را میتوانید از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن پیش شماره و از ساعت 8 صبح تا 12 شب از کارشناسان مشاور گروپ بخواهید)

در صورت داشتن هرگونه سوال و یا مشکل ثبت نام آزمون نظام مهندسی مهر 98 از طریق تلفن ثابت و بدون اضافه کردن صفر و هرگونه پیش شماره ای با شماره 9099071613 تماس گرفته و پاسخ خود را از مهندسان این سازمان در مجموعه مشاور گروپ بخواهید.


اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

 نتایج آزمون‌های نظام مهندسی به‌طورمعمول باگذشت دو ماه کاری از تاریخ برگزاری این آزمون اعلام خواهد شد.

چگونه می‌توان به نتایج آزمون‌های نظام مهندسی دست‌ یافت؟

آنچه مسلم است داوطلبان می‌توانند تنها با یک تماس تلفنی با مراجعه به سایت دفتر مقررات ملی ساختمان از نتایج آزمون مطلع شوند، اما اگر به هر دلیل نتوانستید از نتیجهٔ این آزمون مطلع شوید اولین و بهترین پیشنهاد ما تماس با مشاور گروپ است.

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی

گفتنی است آزمون نظام مهندسی هرساله در دو مرحله مهر و اسفندماه برای مهندسان داوطلب برگزار می‌شود و تاریخ آزمون روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۸ و ۱۹ مهرماه بطور هماهنگ و همزمان در کلیه رشته‌های مهندسی مذکور در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (طراحی، نظارت و اجرا)، عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تاسیسات برقی (طراحی و نظارت) شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک برگزار می‌شود.. طبق بررسی‌های به‌عمل‌آمده می‌توان به این مهم دست‌یافت که درصد قبولی داوطلبان در آزمون نظارت و اجرا حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد و در آزمون محاسبات تنها ۳ الی ۵ درصد است.

یکی از مهم‌ترین محاسن آزمون‌های نظام مهندسی را می‌توان در به همراه داشتن جزوه و ماشین‌حساب مهندسی در سر جلسه آزمون دانست.

آزمون نظام مهندسی درگذشته تنها یک‌بار در سال برگزار می‌شد که طی جلسات برگزارشده مسئولان امر مصوب کردند که آزمون در سال دو بار برگزار شود تا افراد جامانده از آزمون و یا پذیرفته‌نشدگان بتوانند در مدت‌زمان کمتری دوباره اقدام به شرکت در آزمون نمایند.

بدیهی است طبق آمار موجود آزمون‌های نظام مهندسی یکی از پرجمعیت‌ترین آزمون‌های سراسر کشور است که البته نتایج آن نیز بسیار برای یک مهندس تأثیرگذار خواهد بود به‌گونه‌ای که طبق اظهارنظر کارشناسان قبولی در آزمون نظام مهندسی می‌تواند برگ برنده‌ای برای یک مهندس تلقی شود.

اعلام نتایج نظام مهندسی

آنچه مسلم است با پاسخ‌دهی تنها ۵۰ درصد و یا کمی بیشتر می‌توان نمره قبولی در آزمون نظام مهندسی را کسب کرد اما این در حالی است پاسخ‌های اشتباه در آزمون موردنظر دارای نمره منفی می‌باشد. از سوی دیگر در آزمون نظام مهندسی رشته عمران برای هر سه صلاحیت ۶۰ سؤال به‌صورت تست مطرح می شود که این آزمون نیز دارای نمره منفی می‌باشد. جالب است بدانیم مدت‌زمان پاسخگویی به سؤالات برای آزمون نظارت و اجرا ۱۵۰ دقیقه و برای آزمون محاسبات ۲۱۰ دقیقه می‌باشد. 

در پایان باید خاطرنشان کرد که مدت اعتبار قبولی فرد در آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان طبق قانون چهار سال است که این مدت‌زمان برای این لحاظ شده است که اگر فرد پس از اعلام نتایج نظام مهندسی و در صورت کسب نمره قبولی در آزمون بنا به دلایلی مانند عدم داشتن کارت پایان خدمت، عدم داشتن سابقه کار و موارد دیگر فاقد شرایط اخذ پروانه اشتغال باشد بتواند در این مدت اقدامات لازم را انجام دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 – 99 www.inbr.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. محسن کشاورز

    منتظر مرحله دوم هستم

    پاسخ
  2. حمید

    سلام ، سامانه ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسی باز نمیشه

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی