ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی اسفند 97

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی اسفند 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آزمون استخدامی , مشاور عالی سازمان سنجش کشور از آغاز پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور از فردا خبر داد. با مشاور گروپ همراه شوید …

آزمون استخدامی




آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی اسفند 97


جهاددانشگاهی اطلاعیه ی شماره یک این نهاد را در خصوص برگزاری ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، متن اطلاعیه این نهاد بدین شرح است:

متقاضیان محترم شرکت در ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی به موارد زیر توجه نمایند:

۱- جهاددانشگاهی به عنوان مجری و برگزارکننده آزمون از طریق این اطلاعیه اعلام می‌کند برخلاف برخی اخبار منتشره در فضای مجازی، فرآیند ثبت نام از متقاضیان شرکت در ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرائی هنوز شروع نشده است و زمان ثبت نام هفته ی ابتدایی بهمن ماه 97 خواهد بود .

۲- مرجع اطلاع رسانی در مورد زمان و نحوه ثبت نام و نیز مراحل مختلف اجرائی آزمون، جهاددانشگاهی است.

بر اساس آگهي‌هايي كه تاكنون نهايي شده است حضور حدود ۲۰دستگاه اجرايي و جذب حدود۴۳۰۰نفر قطعي شده است و چند دستگاه ديگر نيز تا چند روز آينده ظرفيت خود را اعلام مي كنند و ظرفيت جذب در اين آزمون حدود ۵ هزار نفر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومي سازمان اداري و استخدامي كشور دكتر علي اله قنبري، رئيس امور آمار، برنامه ريزي و تامين نيروي انساني سازمان اداري و استخدامي كشور  تصريح كرد: از اوايل هفته بعد ثبت نام براي آزمون شروع مي شود. متقاضيان شركت در آزمون بايد براساس ماده ۴۲ قانون مديريت خدمات كشوي شرايط عمومي، مانند سلامت جسمي و رواني، ايراني بودن، مدرك تحصيلي دانشگاهي،گواهي پايان يا معافيت از خدمت براي آقايان و ساير شرايطي كه در دفترچه آزمون آورده مي­شود و همچنين شرايط اختصاصي كه برخي از شغل‌محل ها دارند را دارا باشند تا بتوانند در آزمون شركت كنند.

وي در رابطه با سهميه ها در آزمون افزود: برخي از شغل‌محل‌ها نيازي به مدرك تحصيلي دانشگاهي ندارند و متقاضيان مي توانند با مدرك تحصيلي ديپلم در آزمون شركت نمايند كه اين بخش مختص فرزندان شاهد مي‌باشد. در رابطه با سهميه در آزمون هم اينگونه است كه طبق قانون۲۵درصد سهميه براي خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران در نظر گرفته شده است، ۵درصد از سهميه براي بخش ديگري از ايثارگران و همچنين ۳درصد از سهميه نيز براي معلولين در نظر گرفته شده است.

رئيس امور آمار، برنامه ريزي و تامين نيروي انساني سازمان اداري و استخدامي كشور  تصريح كرد: با توجه به نظرات ديوان عدالت اداري و هيئت عمومي ديوان به دليل رعايت عدالت استخدامي،بصورت عام در اين ازمون گزينه بومي بودن براي شركت در ازمون حذف شده است تا متقاضيان در فضاي رقابتي آزاد بتوانند در آزمون شركت كنند و هر كس كه شرايطش را دارد بتوانند پس از قبولي در آزمون كتبي و بعد از سپري كردن  مصاحبه و ساير مراحل استخدامي به استخدام دستگاه‌هاي اجرايي در آيند.

دكتر قنبري در پايان تصريح كرد: داوطلبين دقت نمايند كه در زمان ثبت نام در آزمون اطلاعاتي كه خواسته شده است را به دقت وارد نماييد و مدارك خواسته شده را به درستي بارگذاري كنند، چون مبناي صدور كارت ورود به جلسه آزمون و ساير مراحل استخدامي تا مرحله نهايي براي جذب متقاضيان اين اطلاعات مي باشد به همين دليل سعي كنند اطلاعات را دقيق وارد نمايند تا با شكل مواجه نشوند.



5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی اسفند 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی